Waarmee kunnen we u helpen?

Hoe trek ik een I&R melding in?

Ga hiervoor naar: https://apps.crv4all.nl/veemanager/menu/meldoverzicht

Hier staan alle meldingen van de afgelopen week.

  • Pas de periode aan om ‘oudere’ meldingen op te halen.
  • Vul bij ID-code het levensnummer in. Alle meldingen die bij dit dier horen komen nu in beeld.
  • Achter de in te trekken melding staat ‘herstellen/intrekken’. Klik hierop. Vervolgens kiest u voor intrekken I&R melding en klikt u twee keer op OK. De melding is nu ingetrokken.

Opmerkingen:

  • Aan- en afvoermeldingen:
    • Alle aan- en afvoermeldingen kunt u binnen negen kalenderdagen na de melddatum intrekken. Ook de meldingen met een definitieve status. 
  • Doodgeboortes:
    • Doodgeboortes die gemeld zijn via de destructor (Rendac) komen niet in het meldoverzicht van CRV. Via onze systemen kunnen deze meldingen dan ook niet hersteld of ingetrokken worden. Dit kan alleen via de site van de RVO (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland). De link naar deze site is: http://mijn.rvo.nl
    • Doodgeboortes kunnen gedurende zeven kalenderdagen na melddatum ingetrokken worden.
  • Geboorte:
    • Als een geboortemelding is ingetrokken dan verdwijnt deze volledig uit het systeem. U kunt het dier opnieuw melden met de juiste gegevens. De geboorte wordt dan opnieuw verwerkt met de daarbij behorende producten.
    • Als een geboortemelding is hersteld dan komt deze bij CRV als wijziging binnen. Alleen bij een herstel van de moeder bestellen wij een nieuwe registratiekaart. Het dier moet dan wel voor de eigen opfok gemeld zijn en er moet een deelname aan registratiekaarten zijn.
      Bij alle andere wijzigingen sturen wij niet automatisch een nieuw geboortebewijs of nieuwe registratiekaart. Wilt u deze toch ontvangen? Neem dan contact op met de Klantenservice.
    • Geboortes kunnen gedurende zeven kalenderdagen na melddatum ingetrokken worden.
  • Alle andere meldingen kunnen tot maximaal zeven kalenderdagen na melddatum in het I&R systeem worden ingetrokken. Daarna kunt u een melding alleen nog schriftelijk herstellen bij het RVO. Dat kan digitaal via Digitaal post of via de reguliere post. Meer informatie vindt u op http://www.rvo.nl 
Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Contact met CRV

Heeft u vragen? Neem contact met ons op.

Contact