Waarmee kunnen we u helpen?

Er wordt een pincode gevraagd in de I&R Voice Response. Wat moet ik doen?

Voer uw zelfgekozen vier-cijferige pincode direct in in het Voice Response menu (0900-2023030). Voer deze code vervolgens nogmaals in ter bevestiging. Hiermee is uw pincode vastgelegd.
Vanaf 1 oktober 2015 bent u verplicht om de applicatie met een pincode te beveiligen om misbruik te voorkomen. Dieren kunnen anders van uw UBN nummer aan- of afgevoerd worden, zonder dat u dat zelf weet. 

  • De pincode moet uit vier cijfers bestaan. Deze mogen niet gelijk zijn aan de laatste vier cijfers van het UBN nummer.
  • U hoeft het invoeren van de pincode NIET te bevestigen met een #. Doet u dat wel dan is de invoer onjuist.
  • Wilt u de pincode wijzigen? Kies voor optie 9 in het menu en voer een nieuwe pincode in
  • Bent u de pincode kwijt/vergeten? Neem contact op met de Klantenservice.
Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Contact met CRV

Heeft u vragen? Neem contact met ons op.

Contact