Waarmee kunnen we u helpen?

CRV Mineraal bevat geen grondgegevens. Hoe kan dat?

Het ontbreken van grondgegevens kan een van de volgende oorzaak hebben:

  • U heeft geen machtiging gegeven om de grond- en gewasinformatie op te vragen bij de RvO
  • We hebben op basis van het door u doorgegeven BRS-nummer (het relatienummer van de RvO) geen grond- en gewasgegevens ontvangen van de RvO. In de meeste gevallen is het BRS-nummer een keer aangepast als gevolg van bijvoorbeeld een naamswijziging of maatschapvorming.

Wilt u gebruik maken van de automatische koppeling van percelen en bodemonderzoeken in CRV Mineraal? Daarvoor is het nodig dat er een KvK-nummer geregistreerd is bij de RVO. U kunt uw KvK-nummer en BRS-nummer registeren of wijzigen via de site van de RVO. 
Ga hiervoor naar https://mijn.rvo.nl/inloggen-ondertekenen-en-machtigen

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Contact met CRV

Heeft u vragen? Neem contact met ons op.

Contact