Waarmee kunnen we u helpen?

Deelname en machtigingen

Hoe beëindig ik een machtiging van mijn voerleverancier?

Neem contact op met de Klantenservice. We beëindigen voor u de machtiging. 

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Hoe beheer ik mijn machtigingen (voerleverancier, lab, etc.)?

Hoe kan ik CRV machtigen in De Kringloopwijzer.nl?

Op onderstaande schermprint ziet u hoe u ons kunt machtigen in De Kringloopwijzer.nl.
Ga naar http://www.dekringloopwijzer.nl. Vul als klantnummer bij CRV uw UBN in en vink ‘Elek. Opvragen’ aan. Klik daarna op ‘Machtiging opslaan’.

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Hoe machtig ik mijn voerleverancier om mee te kijken in CRV Mineraal?

Agrifirm en ForFarmers beheren hun eigen machtigingen. Neem voor deze machtigingen contact met hen op.

De andere voerleveranciers werken met aanmeldformulieren ‘Meekijken CRV Mineraal’. Deze kunt u bij  hen opvragen. Als u dit aanmeldformulier ingevuld en ondertekend naar de Klantenservice stuurt krijgt uw adviseur toegang.

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Hoe word ik deelnemer van CRV Mineraal Intensief (niet rundvee)?

Neem contact op met de Klantenservice. U ontvangt een aanmeldformulier CRV Mineraal Intensief.
Vul de kaart in en stuur of mail deze naar de Klantenservice.
Het verwerken van de aanmelding kan wat tijd kosten omdat eerst uw UBN in ons systeem bekend moet worden. 

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Hoe word ik deelnemer van CRV Mineraal?

In de bijlage vindt u een aanmeldkaart. Vul de kaart in en stuur of mail deze naar de Klantenservice.

Bijlage:   Aanmeldkaart CRV Mineraal

Wilt u gebruik maken van CRV Mineraal Intensief (niet rundvee)? Ga naar de vraag Hoe word ik deelnemer aan CRV Mineraal Intensief (niet rundvee)?

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Ik heb een ‘hoofd’ UBN en een tweede UBN. Kan ik deze koppelen met CRV Mineraal?

Bedrijven worden gekoppeld op basis van het BRS-nummer (relatienummer van de RVO).

Neem om een ‘hoofd’ UBN en een tweede UBN te koppelen contact op met de Klantenservice.

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Mijn BRS-nummer is gewijzigd. Hoe pas ik dit aan?

Geef uw gewijzigde BRS-nummer door aan de Klantenservice. Wij passen dit voor u aan in CRV Mineraal.

Wilt u gebruik maken van de automatische koppeling van percelen en bodemonderzoeken in CRV Mineraal? Daarvoor is het nodig dat er een KvK-nummer geregistreerd is bij de RVO. U kunt uw KvK-nummer en BRS-nummer registeren of wijzigen via de site van de RVO.
Ga hiervoor naar https://mijn.rvo.nl/inloggen-ondertekenen-en-machtigen

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Wat moet ik doen bij een onjuist ingevoerd klantnummer van de mengvoerleverancier in CRV Mineraal?

Neem contact op met de Klantenservice. We kunnen het onjuiste klantnummer voor u verwijderen/herstellen zodat dit geen invloed heeft op de uitwisseling van uw gegevens.

Heeft deze informatie u geholpen?
Heeft u niet gevonden wat u zocht?